Vispārīgā informācija:
1. |
Pasūtītājs |
Gulbenes novada pašvaldība |
2. |
Iepirkuma priekšmets |
Izmaksu un ieguvumu analīzes sagatavošanai SAM 5.1.1.1. programmā Projektam “Uzņēmējdarbības attīstība Gulbenes pilsētā” kas ietver: aizpildītas MS Excel veidlapas “Izmaksu un ieguvumu analīze” sagatavošanu atbilstoši 2024. gada 16 janvāra Ministru kabineta noteikumu Nr. 55 “Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 5.1.1. specifiskā atbalsta mērķa "Vietējās teritorijas integrētās sociālās, ekonomiskās un vides attīstības un kultūras mantojuma, tūrisma un drošības veicināšana pilsētu funkcionālajās teritorijās" 5.1.1.1. pasākuma "Infrastruktūra uzņēmējdarbības atbalstam" īstenošanas noteikumi” un ar tiem saistītajām aktuālajām prasībām pirmās projektu iesniegumu atlases kārtas " Infrastruktūra uzņēmējdarbības atbalstam, 1.kārta" ietvaros. |
3. |
Iepirkuma izpildes termiņš |
15 dienas |
4. |
Iepirkuma izpildes vieta |
Skatīt pielikumā pie detalizētas informācijas. |
5. |
Pieejamais finansējums |
- |
6. |
Izmaksas, kas jāiekļauj cenā |
Visas izmaksas, kas saistītas ar izmaksu un ieguvumu analīzes sagatavošanu un ar to saistītās izmaksas, tai skaitā algas, kancelejas, komunikācijas uzturēšanas izdevumi, darbam nepieciešamo iekārtu un mehānismu nodrošināšana un uzturēšana, iespējamie transporta izdevumi, iegūto datu analizēšana, visas ar pakalpojuma plānošanu, sniegšanu tieši un netieši saistītās izmaksas, kā arī peļņa, apdrošināšana, u.c. izdevumi, kas saistīti ar kvalitatīvu uzdevuma izpildi. Izmaksu un ieguvumu analīze jāveic saskaņā ar šai atbalsta programmai izstrādāto metodiku. Pieejams: https://www.cfla.gov.lv/lv/5-1-1-1-k-1 |
7. |
Samaksas kārtība |
30 dienu laikā no rēķina saņemšanas un abu pušu parakstītiem darbu pieņemšanas-nodošanas aktiem par veiktajiem darbiem šādā kārtībā: 60% no līgumcenas tiek samaksāts, iesniedzot Pasūtītājam izstrādāto līgumā paredzēto izmaksu un ieguvumu analīzes atskaiti; 40% no līgumcenas tiek samaksāts pēc projekta apstiprināšanas, veicot precizējumus atbilstoši projekta apstiprināšanas nosacījumiem. |
8. |
Pilnvarotā persona no pasūtītāja puses (vārds uzvārds, amats, telefona Nr., e-pasts) tirgus izpētes procedūrā |
Elīna Strode, Gulbenes novada Centrālās pārvaldes Attīstības un projektu nodaļas vecākā projektu vadītāja, T: +371 64473249; e-pasts: elina.strode@gulbene.lv |
9. |
Piedāvājuma izvēles kritēriji |
Zemākā cena par atbilstošu pretendenta piedāvājumu |
10. |
Pretendentu atlases kritēriji – prasības pakalpojuma sniedzējam |
Pretendenta pieredze vismaz viena līdzīga dokumenta izstrādē iepriekšējo 3 gadu laikā |
11. |
Lai pretendents piedalītos tirgus izpētē, jāiesniedz šādi dokumenti |
Finanšu piedāvājums; Prasībām atbilstošas pieredzes apliecinoši dokumenti |
12. |
Piedāvājuma iesniegšana (vieta, termiņš, veids) |
Gulbenes novada pašvaldībā, piedāvājumu iesniedzot elektroniski, nosūtot to uz e-pastu: iepirkumi@gulbene.lv līdz 2024.gada 22.novembrim, plkst.12:00 ar norādi Tirgus izpēte “Izmaksu un ieguvumu analīzes sagatavošana SAM 5.1.1.1.. projektam” |
13. |
Piedāvājuma derīguma termiņš |
6 mēneši no iesniegšanas brīža |
14. |
Pretendenta tiesības un pienākumi tirgus izpētes procedūras laikā |
Iesniedzot piedāvājumu, pieprasīt apliecinājumu, ka piedāvājums ir saņemts; Sagatavot piedāvājumus atbilstoši noteikumu prasībām; Sniegt atbildes uz Pasūtītāja pieprasījumiem par papildu informāciju, kas nepieciešama piedāvājumu pārbaudei, atlasei, atbilstības pārbaudei, salīdzināšanai un vērtēšanai; |
15. |
Pielikumā |