Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai pieteiktos līdzfinansējuma piešķiršanai energoaudita veikšanai daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas dzīvokļu īpašnieki ar pilnvarotās personas starpniecību iesniedz projekta iesniegumu, kas sastāv no projekta iesnieguma (1.pielikums) un pievienojamajiem dokumentiem:
1) izkopējums no būves kadastrālās uzmērīšanas lietas, kas satur informāciju par daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas kopējo platību (sadaļa "Būves eksplikācija");
2) dzīvojamās mājas dzīvokļu īpašnieku kopības lēmums par energoaudita veikšanu;
3) energoaudita izstrādes tāme;
4) daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas dzīvokļu īpašnieku pilnvarotajai personai – daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas kopīpašuma pārvaldīšanas līguma vai dokumenta, kas to aizstāj (kopija). -
Pakalpojuma apstrāde-1
Pieprasījuma iesnieguma iekļaušana reģistrā - 10 darbdienas.
Pieprasījuma iesnieguma izvērtēšana un apstiprināšana līdz 45 dienām. -
Pakalpojuma apstrāde-2
Daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas dzīvokļu īpašnieki ar pilnvarotās personas starpniecību līdzfinansējuma saņemšanai energoaudita veikšanai iesniedz līdzfinansējuma saņemšanas iesniegumu energoaudita veikšanai (4.pielikums), pievienojot šādus dokumentus:
1) līgumu par energoaudita veikšanu (kopija);
2) energoaudita atskaiti;
Ja attiecas - AS "Attīstības finanšu institūcijas Altum" pieņemtā lēmuma kopiju par līdzfinansējuma piešķiršanu.
Ja attiecas - uzskaites veidlapa par sniedzamo informāciju de minimis atbalsta piešķiršanai atbilstoši Ministru kabineta 2014.gada 2.decembra noteikumu Nr.740 "De minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtība un uzskaites veidlapu paraugi" 1.pielikumam
Daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas īpašnieki var saņemt avansa maksājumu līdz 50 procentiem no piešķirtā līdzfinansējuma, iepriekš noslēdzot rakstisku līgumu par līdzfinansējuma saņemšanas un izlietošanas kārtību. -
Pakalpojuma saņemšana
Pēc līdzfiansējuma iesnieguma pārbaude un rīkojuma izdošanas (līdz 20 darbdienas) līdzfinansējuma apjoms tiek pārskaitīts pilnvarotās personas norādītajā norēķinu kontā bankā.