Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Personas iesniedz iesniegumu sociālajā dienestā, pievienojot normatīvajā aktā norādītos dokumentus:
1)iesniegumu, kuru parakstījušas mājsaimniecības pilngadīgās personas;
2)darba devēja izziņu par darba samaksu par pilniem pēdējiem trim kalendāra mēnešiem par katru darba ņēmēju mājsaimniecībā;
3)izziņu par ienākumiem no saimnieciskās darbības (1. pielikums) par pilniem pēdējiem trim kalendāra mēnešiem par katru saimnieciskās darbības veicēju mājsaimniecībā;
4)visu mājsaimniecībā esošo personu kredītiestāžu vai pasta norēķinu sistēmas kontu pārskatus par pilniem pēdējiem trim kalendāra mēnešiem;
5)dokumentus, kas apliecina neregulāra rakstura ienākumus vai citus šo noteikumu 2. pielikuma 2.2. apakšpunktā norādītos ienākumus un saņemtos maksājumus par 12 kalendāra mēnešu periodu pirms šo noteikumu 2.1. apakšpunktā minētā iesnieguma iesniegšanas;
6)dokumentus mājokļa pabalsta aprēķināšanai, kas apliecina ar mājokļa lietošanu saistītus izdevumus, kā arī uzrāda mājokļa lietošanu apliecinošus dokumentus (piemēram, īres līgumu), ja šādu dokumentu nav sociālā dienesta rīcībā;
7)citus dokumentus, ja tas ir nepieciešams lēmuma pieņemšanai par sociālās palīdzības piešķiršanu vai trūcīgas vai maznodrošinātas mājsaimniecības statusa noteikšanu. -
Pakalpojuma apstrāde
Sociālais darbinieks izvērtē atbilstību normatīvo dokumentu nosacījumiem un sagatavo lēmumu. -
Pakalpojuma saņemšana
Sociālais darbinieks iepazīstina personu ar lēmumu un pārskaita pabalstu personas norādītajā bankas kontā.