Projektā CRISEPAC, ko finansē ERASMUS+ un vada asociācija Ecocène, piedalās vairāki Eiropas partneri: Eurogeo (Beļģija), Casadoprofessor (Portugāle), Gulbenes novada pašvaldība (Latvija) un Atēnu Mūžizglītības institūts (Grieķija). Šīs vērienīgās iniciatīvas mērķis ir veicināt izpratni par dabas riskiem, īstenojot trīs galvenos mērķus.
Pirmkārt, CRISEPAC projekta ietvaros tiek plānots organizēt mācību kampaņu izglītības iestāžu darbiniekiem, lai sniegtu metodisko atbalstu mācīšanai par dabas riskiem skolās. Otrkārt, projekta ietvaros tiek izstrādāti inovatīvi starppriekšmetu mācību līdzekļi, lai palīdzētu skolēniem labāk izprast šīs problēmas. Visbeidzot, tas pievērš uzmanību vietējiem klimata jautājumiem, stiprinot kopienu lomu risku novēršanā, izmantojot izglītību un apmācību gan jauniešiem, gan pieaugušajiem.
CRISEPAC ir izstrādājusi trīs stāstu kartes, kas palīdz sākumskolas skolotājiem izprast un mācīt ar klimata pārmaiņām saistītos riskus. Šajās interaktīvajās kartēs galvenā uzmanība pievērsta globālās sasilšanas pastiprinātajiem dabas apdraudējumiem, piemēram, plūdiem, meža ugunsgrēkiem, vētrām un piekrastes plūdiem. Stāstu kartes ietver "CRISEPAC: Klimata pārmaiņas un dabas apdraudējumi Eiropā" šeit, "Meža ugunsgrēki Eiropā" šeit un "Plūdi un vētras Eiropā" šeit.
Šie rīki skolotājiem un skolēniem piedāvā dinamisku, vizuālu veidu, kā izpētīt klimata pārmaiņu ietekmi Eiropā, padarot sarežģītas tēmas pieejamākas. Izmantojot reālus datus, tie uzlabo izpratni un dod jauniešiem iespēju iesaistīties vietējās klimata problēmās.